Здравейте колеги, знам че темата за антифриза е банална особено по това време на годината, но търсачката не даде решение а сигурно пропускам нещо дребно...
Колата е Alfa 145, 1.6 TS 2000 година с климатик. Изваждам маркуча, който е най-долу на радятора и след като напълня отново казанчето с вода, системата побира 4л. Обаче навсякъде пише че този двигател събира около 8л. и следва че някъде остава доста от старата течност. След като покарам колата малко наистина водата в казанчето почва да се оцветява пак в синьо.
Когато вадя маркуча двигателя е студен а температурата в купето е зададена да бъде в най-дясно положение (Max).
Проблема ми е че явно остава доста от стария анифриз, който е син а аз искам да сложа червен. Ако двата се смесят има вероятност да се пресекат.
В момента колата е заредена с вода и каквото е останало от стария антифриз (дано да не падат температурите под 0 близките няколко дни...)
Колата е Alfa 145, 1.6 TS 2000 година с климатик. Изваждам маркуча, който е най-долу на радятора и след като напълня отново казанчето с вода, системата побира 4л. Обаче навсякъде пише че този двигател събира около 8л. и следва че някъде остава доста от старата течност. След като покарам колата малко наистина водата в казанчето почва да се оцветява пак в синьо.
Когато вадя маркуча двигателя е студен а температурата в купето е зададена да бъде в най-дясно положение (Max).
Проблема ми е че явно остава доста от стария анифриз, който е син а аз искам да сложа червен. Ако двата се смесят има вероятност да се пресекат.
В момента колата е заредена с вода и каквото е останало от стария антифриз (дано да не падат температурите под 0 близките няколко дни...)
Comment